Visa ett inlägg
Gammal 2007-10-07, 09:19   #25
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

JAG

VET ATT HQ gör bra maskiner, jag har länge varit så nöjd med min d1a så jag kan varmt rekomendera den, att jag slår ett extra slag för janomen är ju för att den uppfyller mina krav, som har vuxit urHQ, men jag började ju oxå med en rose. och jag tror att gå från den kan du nog köpva vilket märke som helst å få en dunderstor dos brodyrglädje. jag var oxå jätte negativ till janome, mest berodde på [raderat av forumvärd], han stod bara o snackade skit om alla andra men visste inte ett jota om maskinerna själv.

När jag ringde till Stockholms sycenter så sa både ulrika o janne att de kunde för lite men bokade genast in mej så sjag skulle få träffa en av deras tjejjes som verkligen var duktiga.
då skulle jag tom kunna få komma på kvällstid io sitta i lugn o ro. det kallar jag service, de sa själva att de kunde för lite om sådant jag ville vet, men löste det ändå.. ring till dem o hälsa från mej om du fortfarande är intresserad, det e ju en ganska stor pris skillnad..

Annars så köper du din HQ och sitter o är lycklig över de gigantiska bågarna du nu förfogar över

låt det inte bli ett bekymmer,brodera ska vara en ren glädje

Vinkar glatt Troll
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat