Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-29, 20:54   #6
madeluc madeluc är inte uppkopplad

Ang. supporten

Vad jag vet så har inte Kaj haft supporten på Brother på över ett halv år och att den är "avslutad" finns det säkert en anledning till.Jag har vänner som har svårt att få tag i honom eller aldrig får det han sagt han ska skicka t.ex, det i sig kan vara en anledning att det inte fungerar. Jag som kund vill kunna få kontakt och hjälp om jag vänder mig framför allt till supporten.
Min säljare har support i princip dygnet runt och jag vet att det gäller "andras" kunder också. Vad gäller detta med support så har det väl också att göra med vilken säljare man väljer/handlar av. Många "kränger" maskiner utan att kunna maskinerna eller i vissa fall inte ens ha den maskinen i butiken, hur kan man då tro att den personen ska kunna ge support? Vi vill alla handla billigt men tänker kanske inte på att det är viktigt att ha en seriös och kunnig säljare.Jag har aldrig haft behov av att ringa någon annan säljare/support än den jag handlat av för där finns det både service,kunnande
(både tekniskt och symässigt) och ett mycket trevligt bemötande.Jag rekommenderar er alla att ringa Pia på Symaskinsbutiken i Västerås där ni alla kan få all den support ni önskar!
madeluc är inte uppkopplad   Svara med citat