Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-24, 17:02   #11
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

ler från öra till öra...

trots att exemplaret jag har hemma trilskats en del, så måste jag erkänna mej handlöst förälskad

Nu vet jag dessutom att just denna är lite äldre o har dessa problem..

men jag kan säga WOW, jag har ju provat janome 10000 lite hastigt o var då inte alls imponerad, men vilket jättekliv det var upp till 11000.

Jag kunde inte hålla mej, jag beställde en bums idag, kände att jag inte ville ha ett demoex, denna gången skulle Trollet ta hand om sig själv köpa det jag verkligen vill ha, pengarna är mina sveda o verk pengar, så jag tycker nog jag ska unna mej den bästa rehabilitering jag kan tänka mej..

alla maskiner har sina fördelar, och jag kan säga med handen på hjärtat att Husqvarnas automatik är svår att släppa ifrån sig, men nu var det ju brodera jag ville göra inte trycka på en knapp. jag har även sneglat på olika andra märken, men summan av kardemumman är jag får mest brodyr för pengarna på detta sättet..

Mest jobbigt är det att konverta alla filerna jag har sil jef, men man ska ha sängläge terapi oxå...

jag har börjat min spearation från Ettan o jag hör henne ynkligt yla som en banshee över att vara instängd...jag kommer henne föralltid vara taxsam för allt hon lärt mej och för att hon gett mej mycket av livet åter.

och alla ni där hemma med enD1, tro inte för en sekund att jag rackar ner på denna underbara maskin.. jag älskar verkligen henne. men hon var för bra, tände en för stor i ver i mej..
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat