Citat:
Anna-Karin skrev:
Jaså... det är såpass illa med HQ:s svenska support alltså...?
|
Ja, enligt min mening så är den under all kritik.
Nog för att vi är tvåspråkiga här i landet men nog borde sidan vara på svenska tycker jag. Uppdateringarna till de olika maskinerna fungerar alltsom oftast inte. Det kan vara sidorna som krånglar eller så är det nedladdningen eller så är det något annat fel. Tillbehörssidan ger inte den information som jag tycker den skall göra. Felen kan räknas upp i oändlighet och ingen verkar bry sig tyvärr.
Kan det bero på att dom inte får in tillräckligt med klagomål kanske?? Jag vet faktiskt inte men när det gäller så här pass dyra maskiner så ska sidan fungera för oss besökare. Det skall finnas den information som vi behöver och den skall vara på svenska för oss svenskar.
Det är för mig en viktig del och den gör att jag nog köper ett annat märke nästa gång jag ska köpa en maskin. Ett märke där jag kan få den service som jag önskar och där språket är på mitt modersmål. Det vore ju en annan sak om jag befann mig i ett annat land. Då kan man ju inte ställa krav på vilket språk en sida är på men här borde det vara självklart att den är skriven på svenska.