Visa ett inlägg
Gammal 2007-09-19, 19:43   #4
ElisabethS ElisabethS är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: okt 2005
Inlägg: 877
Citat:
Anna-Karin skrev:


Jag mailade supporten i förra veckan men inte fått något svar. I dag försökte jag kontakta supporten via mail igen men det gick inte ens att komma in på "kontakt-sidan"
Du skall kontakta din återförsäljare. Det är dit man vänder sig med de frågor man har när det gäller de hård/mjukvaror som dom marknadsför. De har skyldigheten att se till så att programmen fungerar.
Den person eller det företag som har sålt programmet är den som ska hjälpa dig. Det är deras skyldighet. Felet kan ju ligga på många ställen,

Fel i din dator, fel inkopplat osv. Därför måste det finnas en kompetent person som kan avgöra var felet ligger och din återförsäljare måste ha de kunskaperna för att få marknadsföra så här komplicerad varor som dagens brodyrprogram är.

Du måste naturligtvis också göra klart för dig själv att din egen utrustning (dator) motsvarar de krav som programmet ställer.

Så kontakta din återförsäljare i stället. HQ,s hemsida är för oss svenskar under all kritik och något intresse från deras sida att uppdatera den sidan åt oss är nog inte så prioriterat tyvärr. Inte sedan de såldes till USA.
ElisabethS är inte uppkopplad   Svara med citat