Brother
Hej
Det var jättelätt att köpa den. Jag köpte den på ebay av ett företag som hade lagt ut den. Den modellen finns inte i Sverige och på Walmart i USA kostar den 999 dollar.Jag köpte den på köp nu pris men det går att få dom ännu billigare om man är med och bjuder hela auktionen men jag tyckte priset på köp nu var så himla bra. Innan jag köpte den så mailade jag och frågade vad frakten skulle bli så att amn redan vet det. Vad det gäller service så har jag en farbror här i Mjölby som servar alla maskiner så jag frägade honom när jag servade min overlock och han sa att det spelade inte honom någon roll om den var svensk eller ej.Det var upp till mig tyckte han. Han tyckte dock att det var ett riktigt klipp jag hade gjort.Det var friskt vågat sa han.
Jag köper även nät och trådar och broderimotiv på ebay.Himla skillnad på priserna. Det har alltid fungerat perfekt.Jag har alltid mailat personen innan och frågat om frakt osv.
Det är helt suveränt tycker jag. Det finns så mycket i USA som tyvärr inte finns här hemma.
Lycka till med eventuellla köp.
Kram Petra
|