Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-14, 00:16   #13
Lillith Lillith är inte uppkopplad

Jag "stör" mig ofta mer på bilder helt utan förklaring eller bildbeskrivning än på folk som inte lagt upp några bilder alls. Men "stör" är inte riktigt rätt ord, det låter lite hårt på nåt vis.
Men bildbeskrivnngen är ju ofta lite det man är ute efter när man klickar upp en bild och dessutom underlättar relevant info om skapelsen när man gör bildsökningar.

Jag tycker flera bilder på samma plagg/skapelse är helt ok. Men det är ju bra om dom ligger i samma album, gärna ett aldeles eget om det är många bilder.

Smycken och sånt kan väl möjligen höra hit, även om det är lite på gränsen. Men det beror också på. om det är smycken specialdesignade för att passa till en viss outfit, eller om dom är tillverkade i någon teknik som på något sätt hör hemma på forumet (virkad silvertråd kan ju till exempel göra det, medan smitt silver blir svårare att passa in) så tycker jag att dom absolut hör hit.

Samma sak med vissa skor och hattar och sånt. Man får helt enkelt göra en egen bedömning utefter varje bild. Men bilder på pärlplattor och nyplanterade blomsterlådor går totalt bort för mig i alla fall. Även om det är välgjorda grejer
Lillith är inte uppkopplad   Svara med citat