Tack och lov!
Jag fullkomligt ääälskar Sysidan!
Jag har fått mycket hjälp och stöd och även kritik som har ghjälpt mig otroligt mycket. Just nu har jag ju (naturligtvis-eftersom jag nyligen skaffat broderimaskin) mest broderi i huvudet. Mina händer och fingrar är inte längre vad de varit. Även jag hr jobbat med mina händer, dvs. broderat stickat och virkat. Jag har dessvärre fått lägga ner dessa i allt större grad eftersom jag inte längre klarar dem. Därför tycker jag att brodyrmaskin är rena underverket. Till råga på allt elände har jag en så starkt nedsatt syn med brytningsfel som gör det svårt att sitta med handsömnad el. dyl. Det blir ju oftast väldigt små stygn som ska sys.
Min kläd o prylsömnad kommer nog igång igen den med vad det lider - då "nyhetens behag " har lagt sig lite.
Bildrna att lägga upp här lägger man ju upp för att få kritik tips och råd och även positiva reaktioner - klart man vill ha dem - så vilken tur att man får lägga upp även maksinbroderierna även om de inte är så avancerade som andras. Det är lika kul att göra dem ändå.Tid tar det men det uppvägs av resultatet om allt fungerar.
Kramizar och Tack för en underbar sida och underbar hjälp med allt man fått!
Kramiz
|