Att döma ut vissa bilder, gör jag för mig själv i och med att jag INTE tittar på dem. För jag väljer det jag för tillfället är intresserad av. Jag har en bred intresseram vad gäller handarbete, så det kan variera med tiden och med det blir mitt tittande på bilder varierat. ATT börja med någon typ av censur tycker inte jag i dagsläget är intressant, för jag tycker mångfalden är berikande. Kanske skulle sidan må bättre av att heta HANDARBETE.SE, då kommer man från detta dilemma med ordklyveri som det handlar om idag. För att öka på debatten om att få göra reaklam för eget material, så tror inte jag att de köpare som sökes finns på denna sida. Denna sida är ju för redan frälsta. DÄREMOT vore det bra om listmoderatorn kunde skapa en alternativ sida för upplägg av varor till försäljning, då kunde man nå den målgrupp som efterfrågas, dvs de som inte kan själva!!
Jag är med på diverse chattsidor, och en sån debatt har lätt att urarta eftersom nyanser i i språket försvinner och man måste vara duktig språkligt sett för att få ut en ironisk kommentar. Troligen är de kommentarer som fällts inte illa menade men kan uppfattas så eftersom kropssspråket saknas!!
|