Syhjälp sökes
Hejsan!
Wilma heter jag. Jag är just nu full gång med att starta upp en egen hobbyverksamhet. Jag kommer att börja sy och designa och sälja barn, dam och mammakläder på hobbyverksamhet och sen är tanken att i slutet av året gå över till ett eget företag.
Jag letar nu efter någon som vill vara med mig på det här. Någon som kan hjälpa mig att sy upp och skicka beställningar. Och som eventuellt kan vara företagets ansikte här i Sverige till hösten. Jag och min familj kommer att flytta till Spanien i slutet av året. Min tanke är att jag kommer att ha hand om den internationella marknaden och att den medarbetare som jag söker kommer att ta hand om Sverige.
Till att börja med så kommer jag att sy upp alla plagg själv och skicka, men tanken är väl sen att anlita ett utlänskt företag som syr upp alla kläder åt företaget.
låter detta intressant så kontakta mig gärna. Det är inte krav på att du måste vara Sveriges ansikte för företaget, just nu behöver jag bara få tag i någon som vill hjälpa mig med sömnad och även en del design. Du kommer att få fria tyglar i det mesta av ditt arbete.
Mvh Wilma
|