Visa ett inlägg
Gammal 2007-07-07, 08:09   #7
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

hehehe

kul att jag kunnat inspireraäven om plånkan e sur..

nu har ju jag bara haft nöjet att leka med en och det är min Janome 204d

den påstods vara svårträdd, det tycker inte vi i familjeninte, färgmarkerat var trådarna ska, första försöket tog under 5 minuter.

den behöver man bara dra ut en spak, fälla ner kniven o sjutsa bak en spak för att nå rullsömmen.

Första veckan hade jag inte ens en instruktions bok då den råkade bli kvar hos handlaren. o jag sydde som en tok ändå...

den kostade 4000 ordinarie men jag fick ge 2000 nu, om man inte ska ha alla lulllull sömmarna förstår jag inte varför man behöver lägga ut mera. jag har så många dekorativa sömmar i min D1a att det kändes onödigt

Jag har sytt i tyll, organza, fyrlager jeans, trikå, pile , läder mm o allt blir lika bra

Som lena sa som jag köpte den av , om du känneratt du vill byta upp dej innom 3 månaderså köper jag tillbaka maskinen för vad du gav för den om du tar en nya. det var en bra garanti o ha i ryggen tycker jag. men så är hon en kalas tjej oxå, Tummen upp för henne.

Önskar dej lycka till, men förklara för familjen att man blir lite besatt för det e sååå kul att sy på en overlock

vinkar glatt Trollet
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat