Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-27, 09:02   #14
Gidget Gidget är inte uppkopplad

Nu har jag också drabbats!
Jag betsällde varor från Swelogent den 15/6 och de skulle packa och leverera direkt den 18/6 idag har jag ännu inte fått varorna och det är posten denna gång också som knasat sig.
Idag ringde jag till Coop Konsum, som inte ligger nära mig, och frågade om paketet fanns där och det gjorde det men posten hade sagt att de skulle ordna så jag skulle få det så de skulle inte göra något.
Efter kontakt med postens kundservice skulle de hämta paketet och leverera det till mitt vanliga utlämningsställe i morgon! Då surade jag till och efter mycket om och men skulle de se till att paketet kom dit före kl 15.00 idag. Direkt hem till mig (ca 200 m) därifrån kunde de inte leverera det, utan jag får själv hämta det, det är stort och väger 15.7 kg.

Så här ser det ut när man går in på postens hemsida och spårar paketet. Någon avisering har ännu inte kommit till mig och dit paketet kom den 19/6 är fel leveransställe för mig.
24 jun kl 18:47 Posten, eBrevsavisering har skickats till mottagaren
19 jun kl 17:02 Posten, eBrevsavisering har skickats till mottagaren
19 jun kl 14:24 Coop Konsum Farsta Strand, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
19 jun kl 04:14 Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
18 jun kl 18:44 Göteborg, Försändelsen har sorterats
18 jun kl 13:07 Trollhättan, Posten har tagit emot försändelsen

Någon avisering har jag inte fått utan det räcker om jag legitimerar mig enligt kundtjänst. Det ska bli spännande att se om det kommer dit idag. Fortsättning följer.......
Gidget är inte uppkopplad   Svara med citat