Ämne: organizer
Visa ett inlägg
Gammal 2005-02-22, 07:48   #4
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad

Tashambra är bara ett antal mappar och undermappar i olika kategorier. Man får sedan sitta och flytta över sina filer dit. Har personligen aldrig förstått vitsen med att ladda hem detta, då det ju är något man hellre gör själv, så man får det uppdelat som man själv vill ha det... Men som tur var är vi ju alla olika!!!!

Själv har jag BuzzXplore som jag tycker mycket om. Man ser då sina mönster som bilder med information om antal stygn, antal trådbyten etc. och man kan också mycket lätt konvertera även stora mängder mönster. Nu kostar det ju en del, runt tusenlappen...

En lågprislösning har vi (återigen) i Embird. Har man basprogrammet (ca.$90)kan man köpa till Iconizer för runt $17-20. Då visas mönstren som små bilder i den vanliga Utforskaren. (Antar att det är detsamma som VIP 3d Organizer gör?). Kombinere detta med ett mappsysytem och uj vad bra det blir!! För runt 800kr har man då dels ett påbyggbart program för mönsterhantering, dels en katalogfunktion!!

Jag hade BuzzXplore innan jag hade Embird, och är väldigt glad över det, men jag hade ju faktiskt kunnat spara den tusenlappen, inser jag nu!
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat