Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-04, 19:14   #6
Fiffi_S Fiffi_S är inte uppkopplad

Oj vad kul att det faktiskt finns intresse för en "hund-swap"

Har funderat lite på saken och tror att det kanske är lättast att det INTE blir en centraliserad swap. Så slipper man allt bekymmer med att skicka sakerna två gånger då de först ska till en som organiserar och sen vidare därifrån.

Tänkte också att man kanske kunde göra så att då man anmäler sig till swapen så kan man skicka ett mail till mig med sitt namn och sina adressuppgifter, samt en kort beskrivning om sin hund (ras, ålder, kön, samt mått på rygg, bröstkorg och hals kanske t.o.m. en bild?)
Så när man blir tilldelad den man ska skicka swap-saken till så får man samtidigt veta lite vad för slags hund det är som ska få saken så att man kan planera det man gör lite grann.

Jag ska fundera vidare på saken och finslipa min planer lite.
Men jag kan skicka ett mail till alla som anmält sig då jag bestämt mig för hur vi gör. Om det är nån som har tips eller förslag så tas dom gärna emot.
Men sen när vi bestämt swapens "regler" så är det dom som gäller, så att det inte blir missförstånd o.dyl.

Hur lång tid tror ni att behövs för sista anmälningsdag, samt hur lång tid man har på sig att sy grejorna?
Fiffi_S är inte uppkopplad   Svara med citat