Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-26, 17:11   #1
cooky cooky är inte uppkopplad

Hej!

Det finns mycket billiga saker, t ex dragkedjor ( en helvit dragkedja 18 cm lång kostar runt 3 kr och sedan ökar priset något om man ska ha längre. Det finns jeansknappar som är exakt samma som de jag köpt i sverige billigt. Pärlor i ganska stort pack(innehåller lika mycket pärlor som 5 tuber från t ex panduro men kostar långt under hälften. Resårband, kardborreband med eller utan lim på baksidan, snedremsor, band i fina mönster och färger. (smalt band ca 3.5 mm brett för ca 2-3 kr beroende på hur många meter) Det finns massor mer, lättare att du skriver vad du är intresserad av tror jag Det finns även jättebilligt tyg här, men det kanske är svårare att få plats med i resväskan, men jag kan ju även skicka det härifrån. Billiga jeanstyger, baltyger t ex satin för under 50 kr metern, sammet m.m. Köpte precis genomskinligt vitt tyg som är lite glittrigt för att göra påsar och det kostade bara 10 kr metern, superbilligt och jättebra kvalitet. Vet inte vad det skulle kosta att skicka, men om man köper mycket eller går ihop ett gäng så blir ju inte frakten så farlig.

Mvh Lisa
cooky är inte uppkopplad   Svara med citat