Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-20, 13:14   #4
expoze expoze är inte uppkopplad

Vi har ett kontor som ser ungefär likadant ut och har samma storlek nästan på centimetern och vi har varsin dator maken och jag, maskinen som vi tillverkar bildekaler med och MÄNGDER av slats för förvaring.

Vi har dock en hel vägg med skåp och hyllor och eftersom fönstret och dörren är på de platser som de är så är bilden jag bifogar nog bästa möbleringen.

Vi har köpt bagagnade ikeamöbler som är helt underbara. liknande dessa: http://cgi.ebay.de/IKEA-Schreibtisch...ayphotohosting

Vi har två sådana som vi ställt vänt mot varann plus att vi fick med ett arbetsbord som vi ställt skrivare osv på.

vi får plats med två 19tums trinitronskärmar, en fotoskrivare, laptoppar och alla företagspapper o grejjer *S*
Vi har även varsin hurts med lådor undertill men skulle kunna få plats med tre till på ytterkanten som svänger ut i rummet för att få mer lådplatser.

under arbetsbordet skulle det få plats 2-3 hurtsar med lådor eller om man hellre vll ha skåp under.

Sen finns det bokhyllor man kan köpa till och ställa PÅ skrivborden eller arbetsbordet längt inte till väggen occh har man då bara symaskiner och sådant så får ju de hylloorna plats för symaskinerna är ju inte lika stora som dessa skärmar.
vi har en sådan på ena kortsidan.
Då skulle man få plats med tyger och annat som man vill ha synligt och lättåtkomligt.
kanske till smågrejjer kan man köpa korgar och ställa i hyllorna?
vackert.

Vårt kontor skulle vara ett perfekt syrum.

Såå där är mitt tips *S*
Bifogade bilder

expoze är inte uppkopplad   Svara med citat