Tua, se dig inte själv som korkad! Bara för att man har djupare tankar än många andra så betyder det inte att man är korkad. Det behövs såna som kan se djupare på livet och allt vad det innehåller.
Jag tror på reinkarnation, som jag skrivit tidigare, samt att vi har med oss alla minnen från tidigare liv, som erfarenheter att använda i detta liv. Vi har med oss minnen av obehagliga saker, lika som av behagliga saker. Allt detta påverkar oss förstås, både positivt och negativt. Hela tiden gäller att göra det bästa av tillvaron här och nu. Jag har också fått uppleva flera tidigare liv och det är verkligen intressant att se den "röda tråden"!
"Jag är Gud", skriver du, jag håller med, det är sant, så är det, vi är Gud. Vilken tur, så slipper man gå till kyrkan för att träffa honom.

Det går för övrigt ännu bättre att hitta honom hemma i soffan. Suveränt enkelt!
Sjävförvållat låter kanske alltför anklagande, vi kan enas om att få kalla det vad vi vill, som vi var och en tycker passar bäst.
Tack för "blåsningen" igen, faktum är att foten sakta börjar bli "som folk" igen. Snart kan jag börja leva som vanligt igen... hoppsan... inte riktigt som vanligt då, utan mer på mina egna villkor, som sagt.