Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-10, 23:58   #6
Lillith Lillith är inte uppkopplad

Jag vet precis hur det är. Jag har aktivitetsersättning, vilket i mitt fall innebär mycket fritid, emn lite pengar. Och dessutom sover jag ofta på märkliga tider, så saker som låter blir det ofta svårt att få in.

Först och främst: Lajv lajvar!
Dessutom är jag värsta utrustningsbögen och spelar massor av olika typer av roller.
Jag syr kläder och andratillbehör. jag tillverkar skor och väskor i läder, jag gör latexmasker, jag spelar olika instrument och sjunger, jag lär mig urukgijab (fiktivt språk, snackat av svartblod på många lajv), bygger rustningar i både läder och plåt, jag bygger sk. boffervapen och så vidare...
Dessutom så målar jag War Hammer figurer åt mig själv och pojkvännen, tecknar en del, spelar gitarr och är allmänt pysslig (frivoliteter, virkar, väver band ibland etc.) och har väldigt svårt att låta bli nya saker.

Och så syr jag ju "vanliga" kläder till mig själv också, vliket bland annat innefattar att försöka lära mig min broderimaskin med tillhörande dataprogram...

Och allt kostar pengar och tar tid! Ibland håller jag på att stressa sönder mig själv. Planera dåligt brukar jag också göra ch görna ta på mig saker åt andra också
Lillith är inte uppkopplad   Svara med citat