Ämne: Kritikpooler
Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-06, 10:20   #25
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Citat:
annkir skrev:
...Fotosidan har jag själv varit inne i några ggr o även lagt upp bilder. Dessvärre har jag inte så fin kamera så det blir ofta inte så fina bilder som man skulle önska heller.då känner man sig gärna lite mindervärdig o slutar lägga upp eftersom man anser sig inte höra till de proffs som redan finns...

...Jag är ofta jättestolt över mig själv att jag har lyckats ( i mina ögon) åstadkomma ngt. Självförtroende !
Får man bara kritik då så....självförtroendet? Vart tog det vägen????
Samtidigt så vill man ju gärna få en liten "go" kommentar på det man gör så det är nog lite tvetydigt...
Svårt att råda o dåda....
Detta är mina tankar på det hela
Förstår farhågorna. Fotosidan är enormt stor och man försvinner lätt i mängden. Där huserar dessutom fler sk proffs än vad det gör på sysidan och tyvärr har många av dem en tråkig attityd mot nybörjare. Jag har sällan upplevt den attityden är på sysidan och när den har förekommit så har personen i fråga rätt snabbt fått höra att den tonen inte uppskattas här. Därför tror jag inte att vi hamnar i den sitsen, men jag kan ju ha fel.

Jag tycker positiva kommentarer på hur man skulle kunna förbättra sina alster skulle tillföra mycket på denna sida. Det är ju genom sådana kommentarer man lär sig komma vidare. Jag är en stor kunskapsätare, vill alltid lära mig mer och förbättra. Jag förstår att inte alla fungerar så och det är helt okej, vi är alla olika och måste få vara det. Det är ju upp till oss att se till att tonen hålls på den positiva sidan och det har ju oftast fungerat bra här.

När det gäller fotobiten så kan vi för min del skippa den, men resten då? Fotogrejen är ju bara en liten bit av hela idén och inte den egentliga frågan.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat