Ämne: Kritikpooler
Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-05, 17:50   #20
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Jag har förstått (via kontakt utan för sysidan)att en del är rädda för att om man inte kryssar i något inte kommer få några kommentarer alls. Att man kanske betraktas som "feg" om man inte kryssar för och då försvinner de heja rop som finns idag. Jag kan förstå den räddslan men mina erfarenheter från Fotosidan är att det inte är så, bilder som inte kryssar i något får forfarande glada tillrop.

Jag tror fortfarande på konceptet men det är kanske bättre med andra namn på kategorierna. Ordet kritik uppfattas ofta som negativt även om det inte behöver vara det. Tror ni som är tveksamma till detta förslag att det skulle kännas bättre/ funka bättre om det stod så här istället?
  • Ge gärna en kommentar (för i kryssad)
  • Ge gärna förslag på sömnadsförbättringar
  • Ge gärna förslag på modellförbättringar
  • Ge gärna förslag på hur fotot kan bli bättre
  • Ge gärna förslag på alla typer av förbättringar

Ni som inte tycker detta är ett bra förslag måste göra era röster hörda, vill verkligen att flertalet tycker det är ett bra förslag. Kanske det är dags för en omröstning, då kan man ju lägga en röst anonymt om man inte vill skriva här Jag avvaktar ett litet tag med en röstningstråd, så ni som vill kan komma med synpunkter på detta inlägg först
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat