Ämne: Kritikpooler
Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-01, 20:14   #15
mia-maria mia-maria är inte uppkopplad

Jag tycker om när det blir som en diskussionstråd under bilderna. De blir enligt mig ännu mer intressanta att titta på när man får veta tanken bakom projektet, motiveringar till materialval, beskrivningar av teknik och om man har tur t o m mönsterbesrkivningar

Själv är jag inte duktig nog än att vara med och prata kläddesign och passform, i synnerhet inte på foton, men jag förstår att det finns många här som har det behovet. Däremot undrar jag om inte bilderna riskerar försvinna i mängden lite för fort för att man ska få en givande disskussion med många deltagare, iaf som uppladdningen funkar nu. Kanske är det bättre att starta en tråd under lämplig kategori där man ber om synpunkter på utvalda bilder eller album?

Annars kan man väl ha det som nu, utan kryssrutor, och utnyttja bildtexten till att fråga efter synpunkter på det ena eller det andra? Det är lättare att ge konstruktiv kritik om man har lite riktlinjer att gå efter, samt givetvis att man vet att kritiken är önskad och kommer att tas på rätt sätt

Sysidan börjar få så väldigt många kategorier och funktioner att jag hänger snart inte med... jag hann få 5 meddelanden i min gästbok innan jag märkte att jag hade en sån överhuvud taget
mia-maria är inte uppkopplad   Svara med citat