Ämne: Kritikpooler
Visa ett inlägg
Gammal 2007-05-01, 19:58   #14
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Men det är ju just det som är grejen, vill man inte ha kritik så kryssar man inte i något och det är precis som vanligt.

Idag är det i princip ingen konstruktiv kritik alls och det gäller inte bara mina grejer utan allas. Jag förstår att detta inte är något som passar alla just därför så ska det vara valbart. Missförstå mig inte, jag tycker det är väldigt kul och trevligt med alla hejarop och trevliga kommentarer som man får idag, men ibland saknar jag just den konstruktiva kritiken.

Nu ska det naturligtvis vara ett enhälligt beslut om detta så om det är många som tror det blir problem så ska vi ju inte ha detta. Men jag tror inte det blir några problem eftersom det just är valbart.

Naturligtvis kan det uppstå diskussioner, det är ju en del i den konstruktiva kritiken, man måste kunna både ta och ge kritik. Detta är ju något man ska vara medveten om när man väljer att kryssa för sin ruta. Ett problem jag dock kan se är att det skulle kunna bli diskussioner som inte är konstruktiva men med tanke på hur försiktiga alla är idag så tror jag inte det är något större problem det heller.

Måste betona en gång till att det endast är något som påverkar dem som väljer att kryssa i någon ruta, det är en oerhört viktig bit av det hela.

Är det fler som tror det blir problem? (Vill ju inte det ska bli ett halihallå utan dess like om det skulle genomföras)
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat