Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-18, 08:31   #8
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad

Citat:
MadWomanInBlack skrev:
Har det hänt något nyligen, som ett dödsfall eller byte av jobb? Vet du om han är beredd att kämpa för er?
Nja, vi flyttade från Växjö till kristianstad i slutet av mars, annars e de väl inget större..

Byute av jobb, om de ändå vore så väl.. Jag har gått arbestlös i över 1,5 år nu, går bara ensam hemma hela dagarna.. Och när han kommer hem, så sätter han sig vid datorn...

Han däremot har en praktikplats med stor chans till anställning efteråt, så han får ju socialt umgänge på dagarna och blir väl inte lika ensam som jag.. Ja e ju helt ny i denna staden, känner ingen så kan inte hitta på ngt med ngn under dagarna heller...

Som de e nu så verkar han knappast bry sig om vad som händer oss, men jag vet inte, det e bara vad jag känner...

Jag märker på honom om han mår dåligt, vet preis hur han är.. Han har sagt att han mår skit när jag mår dåligt, men nu verkar han ju inte ens förstå hu allvarligt det är...

Ska hem till mamma i Göteborg imon har jag tänkt, ta en paus i en vecka/tio dagar.. får se... Få lite tid för mig själv, kan han sitta hemma vid datorn o spela!

Sen får vi se, kanske blir mera pausande.. En månad lr ngt....

Ang bio/resturang.. Jag e arbetslös, och nu e min akassa typ slut så vet inte om ja får mer pengar (har lite undansparat).. och han e student.. så han får ut 7200 i månaden typ.. Och våran hyra går på 5800.. På så vis har vi egentligen inte råd med ngt "extra" då och då...
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat