Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-14, 17:25   #25
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Re: Konstiga namn?

Citat:
Lindes skrev:
Ursäkta, jag är en sådan där medlem med konstiga namn och som inte heller laddat upp några bilder, och då är man inte seriös?. Vad är konstiga namn idag??? Jag har fått nog av den här sidan nu. Jag trodde det var handarbete men så är inte fallet längre. En plats har just blivit ledig i medlemsregistret.
Nja om du skall bli stött så får du nog ta och läsa hela tråden. Jag tror nog att alla är överens om att det här med bilder inte är nödvändigt.

Denna sidan handlar om handarbete och det är fritt val att läsa insändare eller att inte göra det. Likväl som att det är fritt att deltaga i disskusioner eller att inte göra det.

När det gäller konstiga namn så menar hon inte "annorlunda namn" (som ditt) utan namn som inte är namn utan bara ett påhitt och nonsens och tokbeskrivningar om sig själv som menas.

Det är fritt att bestämma själv vad du vill kalla dej på sidan och många har påhittade namn men de deltar och är seriösa och är inloggade lite då och då eller ofta. Men har man inte varit inloggad på ett till två år eller mer så är ju inte intresset särskilt stort. Man kan ju faktist registrera om sig om intresset skulle vakna.
avsl090 är inte uppkopplad   Svara med citat