Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-04, 21:14   #64
MsMoneypenny MsMoneypenny är inte uppkopplad
 
Medlem sedan: nov 2005
Inlägg: 39
Nu har jag suttit här och läst igenom hela tråden. Jag har ingenting att säga om trådens egentliga ämne, men.

För det första förvånar det mig att den copyrightdebatt som förekommer i början på diskussionen överhuvutaget förekommer. Varenda bild på loggor, seriefigurer, märken etc. är copyrightskyddad. Det finns också en sak som kallas upphovsrätt, och den går att applicera på allt som Du inte skapat själv (Exempel. Ritat en EGEN logga, utan förlaga). Detta gäller såklart inte "freebies" och broderier som Du betalt för.

Mer att läsa om upphovsrätt: http://sv.wikipedia.org/wiki/Upphovsr%C3%A4tt

För det andra så förfäras jag på Er totala brist på någon som helst forumetikett. Det är inte brukligt att uppföra sig så som Ni gör. Dessutom har tråden totalt spårat, och den borde genast rensas upp av moderatorerna. Alternativet är att flytta tråden till det allmänna forumet (Finns det ett som heter Skitsnack? Jag kommer inte ihåg.).

F.ö så kan jag också passa på att ventilera ett annat bekymmer: Människor i alla åldrar som stavar som krattor, använder capslock och tusen utropstecken. Det finns regler för skriftspråk, och en av dessa reglers funktion är att se till att text blir läsbart. I nuläget så är den förvisso läsbar, men bara om man bortser från alla de mängder av stavfel som görs.

Nu hoppas jag bara att moderatorerna städar upp lite här. Ha en fortsatt trevlig kväll.
MsMoneypenny är inte uppkopplad