Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-04, 09:23   #12
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad

Jag tycker nog att det är rätt att gå ur något som man ofta mår dåligt av, men samtidigt tror jag på att man lär sig mycket av konflikter av olika slag.

Livet är inte bara trevligt och glatt, det finns alltid mörka sidor av allting också.

Allihopa råkar vi in i konflikter till och från, det lite roliga i det är att ju mer vi försöker undvika dom desto mer hamnar vi i dom, verkar det. Vi ska egentligen inte försöka undvika konflikter, utan se dom som ett naturligt inslag i tillvaron när dom kommer.

Vi är allihopa olika, och så måste det få vara, ingen är varken mer eller mindre värd än någon annan. Vissa människor är tystlåtna, andra pratar gärna, plus allting däremellan.

Meningen med att vara i den här "jämmerdalen", tror jag i alla fall, är att vi ska lära oss saker. Umgås med varandra, på gott och ont förstås, men veta att vi utvecklas som människor med att umgås med andra människor.

Jag önskar dig Lycka Till hur du än gör, men jag tror att vi är många här i forumet som skulle sakna dig om du försvann.

Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-04-04 klockan 09:29.
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat