Visa ett inlägg
Gammal 2007-04-03, 21:33   #32
avsl090 avsl090 är inte uppkopplad

Citat:
medmera skrev:
Så här är det alltså:

Det är förbjudet att prata affärer överhuvudtaget i forumet, även minsta lilla affär, inte ett ord om köpa, sälja eller byta någonting.

Uppriktigt sagt så är jag glad att det finns såna som du Åsa, som uppmärksammar alla "lagbrytare" här i forumet. Såna behövs verkligen, för alla som i likhet med mig inte orkar lusläsa alla regler utan bara tar för givet att mycket är tillåtet, som egentligen är totalt förbjudet.
Jag kan hålla med där.

Jag kan bara konstatera att om reglerna skulle följas till punkt och pricka så skulle nog en tredjedel av alla medlemmar försvinna! (grov skattning) För det känns som om många (liksom jag)som handarbetar vill sälja en del av sina alster. Gillar man handarbete i alla dess former så kan man ju inte bara sluta för att man har 14 par vantar 11 tröjor och 17 bar brallor! (Ironi) Och jag för min del tycker det är superkul att se någon annan som har mina produkter på sig.

Min slutsats är:
Sälj/köp/byt på annonssidan
Kontakta privat om du vill göra privata affärer inte genom forumet.

Reglerna är satt av sitens ägare och genom att bli medlem har du accepterat dem. Så enkelt ser jag det, andra kan ju ha andra åsikter utan att det för den skull är fel.

Annette
avsl090 är inte uppkopplad