Ämne: familje hobby
Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-21, 18:26   #3
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad

Min sambo var jätteintresserad när jag köpte min första lilla broderimaskin. Att det första den skulle användas till avr 300 märken till "vår" MC-träff gjorde inte intresset mindre...
När väl maskinen var på plats och jobbade med dessa märken tyckte han mycket om att sitta och titta på den när den tuggade på. alldeles på egen hand.
Han lever inte längre, men jag tycker jag känner hur han tittar på min stora PR600 (som finasierades med hans livförsäkring...) och tycker den är häftig!
Jag har inte stött på någon än som inte fscineras av att se en brderimaskin i arbete! Jag tycker fortfarande att det är jättehäftigt själv!!

Ler förresten när jag läser om Neferus katter. Jag har bara en katt kvar nu, coh den är inte så intresserad av sömnad. Annars har jag i regel haft "assistans" av "hjälpsamma" katter... suck...

Härom veckan började jag brodera med min lilla guddotter, 3 år, och på fredag ska "vi" brodera en handduk till hennes docka med min lilla flyttbara maskin. Man måste ju se till att man har någon som delar ens intresse längre fram!
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat