Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-17, 19:32   #8
avslutad141023 avslutad141023 är inte uppkopplad

hej jag e ett klantarchel!

så jag tänkte berätta om mina dumheter så du slipper gå i mina fällor...

Jag köote mig först en maskin hos en handlare för såå var ju seriösast att göra, jag köpte en HQ 955e, husqvarna för jag tycker bäst om de andra av de märket o jag känner till honom som reparerar dom här i stan. Jag avskydde maskinen.
när jag köpte den så hette det att allt var möjligt om det inte funkade med mitt handikapp så var det baaara o säga till.

det funkade inte!! det gick inte o stega, handbokan var inte till någon hjälp och det var knas med det mesta. så kom chocken tryggheten att köpa av en handlara fanns inte, allt var mitt fel, jag satt uppe för länge på kvällen, jag trädde inte maskinen rätt mm, allt inlindat i massa gulligull, när jag efter ett dygn av misslyckade sömnader ville lämna tillbaka maskinen fick jag inte det , men med hot om allmänna reklamations nämden så gick det.

saknade ändå att pyssla, köpte en begagnad Rose, maskinen var underbar!!! tyvärr fick jag ingen dångel med o programmen var urgammla o inte kompatibla med en dator, fast de påstod detta, var tvungen att lägga flera 1000 på att få allt att fungera, den säljaren hörs man inte med längre...

efter ett tag väldigt kort tag växte jag ur min rose, jag valde då handlare i första hand o maskin i andra o det har jag inte ångrat.

Den handlare jag har i dag insåg mina behov, hjälpte mig på rätt väg o parade i hop mej med den ultimata maskinen för mej.
det är nämligen lättare för en utan fin motorik att stoppa in en diskett än en liten usb minne .
jag älskar min maskin och jag är överlycklig över suporten, vänligheten och det prffsiga bemötandet även när det faktiskt var lite knas på min underspole...

Mitt stora råd är maskiner är en smaksak, men en sak är säker HANDLAREN är viktig, för det är skönt att ha någon att fråga som är pedagogisk och som inte bara ser dollar tecken.

jag hade nog lika gärna kunnat köpa vilken som, men eftersom Louise säljer Husqvarna så blev det en husqvarna, om jag kände louise innan nix, men jag hade hört så himla gott om henne...

Ett tips jag önskat någon sagt till mig innan jag köpte min första o fich det i vrång strupen o minsan skulle fynda på blocket

lycka till
Annie
avslutad141023 är inte uppkopplad   Svara med citat