Citat:
Banshee skrev:
Jag menade inte att kritisera dig, och bara för att jag inte uppfattat buderas regler som luddiga betyder inte det automatiskt att "jag har rätt och du har fel".
|
jag känner mej inte kritiserad alls och i detta finns inget rätt och fel utan endast "rätt och fel" som "jag" uppfattar det. Vi har alla olika referenser i livet som gör att vi uppfattar samma sak olika eller hur?
Men jag vill fortfarande hävda att Buderas budskap "du betalar inget om du inget säljer" (ordföljen är kanske inte rätt men andemeningen

) uppfattade jag (nu vet jag!) som att ingen kostnad om jag inte säljer. Det är mycket riktigt att man kan aktivt kryssat i olika val och att där står priser men det står ingenstans (stod de kan ha ändrat nu) att du får betala tillvalen även om du inte säljer det måste du väl hålla med om?
Jag hoppas att jag kommer att ändra uppfattning om Budera men som det är nu så finns det ingen marknad för mina alster där och då kostar det mer än det smakar. Jag handlar gärna där dock. Nrä Budera blir större skall jag nog försöka igen.
Tack för en givande diskusion
Ann1e
ps vad heter du på Budera? Jag kanske hittar något som jag vill ha på dina auktioner! ds