Visa ett inlägg
Gammal 2007-03-14, 07:22   #2
Avslutat medlemskap Avslutat medlemskap är inte uppkopplad

Tyvärr tror jag inte det finns program med "dunderenkel handbok" till. Vad som däremot finns till många program är "tutorials", lektioner där någon går igenom steg för steg vad man ska göra. Jag hade själv väldigt stor nytta av en sådan (Loes CD-book) när jag köpte mitt första PE Design 4 för rätt många år sedan.

Just HQ-programmen har ju många användare i Sverige, så det borde inte vara så svårt att få lektioner hos en handlare eller så heller. Jag ser i och för sig att du försökt hitta någon, och det är ju tråkigt att du inte lyckats. Försök lite till. Det borde gå!

Jag tror tyvärr att många har för dåligt tålamod med stygnsättningsprogram. När jag läser amerikanska forum ser jag att många (däremed inte sagt att det gäller dig, Annie) tror att för att man har datorvana kan man säkert komma på hur man ska göra genom att bara klicka runt. De flesta blir besvikna... Visst finns det automatisk stygnsättning som det kan funka så med, men vill man ha riktigt bra resultat är det tyvärr så att man måste jobba lite hårdare.
Avslutat medlemskap är inte uppkopplad   Svara med citat