Pulvertroll: Till viss del vill jag ge dig rätt. Camilla E frågade efter ett spiderman broderi... VARFÖR utgå ifrån att hon är ute efter illegala broderier ?? Om man vill köpa legal broderi kan man väl ändå få fråga vart man kan hitta dem utan att man därför skall "hoppas på"(Ta det lugnt, jag hittade inget bättre ord" av självutnämda poliser. Jag känner inte Camilla men är dock rätt säker på att hon inte frågar därför att hon vill ställa till med OLAGLIGHETER på sysidan. Hon kanske endast ville veta vart hon kunne hitta ett specifikt broderi. OCH det handlar ju inte endast om Spiderman men händer ju för många som fråger efter specifike broderier her. Sen är det faktisk svårt att veta vad som är olagliga figurer eller inte. Har själv suttit här, glad i hågen, och sydd en figur jag hittade på nätet och som är jättegullig, sen ser jag till min store forvåning att det är en copyrighted figur, hur skall jag veta det, jag känner inte alla nya tecknade figurer, ser ej barnprogram eller dylikt. Så det är inte så lätt, men i alla fall så tröttnar man på alla lyftade pekfingrar från folk.
Så du Pulvertroll nu är vi två...
|