Litet försvar till dom stackars återförsäljarna. Det är tråkigt nog så att dom inte alltid nödvändigtvis "skyller ifrån sig" som någon sa, utan att det helt eneklt är kaos i Husqvarna just nu.
Man får inte svar på frågor, fel grejer skickas och folket i kundtjänsten kan inte dom saker dom jobbar med. Husqvarnatanten här nere i karlshamn hamnade hos dansktalande damer som skulle ta emot ordrar och dom missuppfattade modellnummer, så att hon fick fel maskin och det är inte ända gången.
Själv har jag kämpat med att få igång 3d embroidery och 3d digitizing men det gick inte att aktivera dongeln på grund av att servern låg nere... I TRE veckor! Nu har dom fått ignång det igen och då visar det sig att kortläsaren inte funkar och den enda infon jag får är "instalera om den så funkar det sedan" vilket det inte gör, trots att jag och min pojkvän har förhandlat med olika felsökningar och ominstaleringar och jag vet inte allt, utan resultat. Tror vi intalerat om den fem-sex gånger och inte fan funkar den för det.