Visa ett inlägg
Gammal 2007-02-16, 18:33   #4
xyzavslutat xyzavslutat är inte uppkopplad

Nu har jag lärt mig något nytt igen, eller det var snarare du som lärde mig det...att öppna filen direkt från Design Gallery. Hitills har jag gått över till arbetsfönstret och öppnat därifån.

Jag vet att jag lätt fastnar i den gamla vanliga ordningen som jag en gång börjat med, som detta att öppna filen t.ex. Det är därför som jag undrar om jag gör något grundläggande fel när jag ska döpa om bilderna. Jag gör precis som du visade med dina bilder nu, det ser precis likadant ut i mitt program också. Jag vet heller inget annat sätt att göra det på, men bilderna försvinner ändå ibland.

Jag köpte min maskin 2001 och vad jag minns så uppgraderade jag både den och programmet 2005. Om det var rätt som dom sa att jag måste uppgradera båda, det vet jag inte, kanske var det bara någon slags försäljningsteknik, vad vet man, sådant finns det alltför mycket av ibland.

Jo jag har funderat på att klaga direkt till Janome sidan, kanske gör jag det nu när det hela har blivit aktuellt igen. Långa tider får det bara vara som det är, men du har rätt, om ingen klagar så görs heller ingenting.

mvh Birgitta
xyzavslutat är inte uppkopplad   Svara med citat