Visa ett inlägg
Gammal 2007-02-15, 20:33   #6
aliquis aliquis är inte uppkopplad

Citat:
mariatherese skrev:
Jag gillar denna sidan också: http://www.sewingmachinesales.co.uk/

Här kan man nämligen utläsa direkt om det finns något att spara jämfört med RRP (Recommended Retail Prize tror jag det står för), det brukar nämligen motsvara (minst) det pris för vilken symaskinen säljs för i Sverige.

De två återförsäljarna verkar ha erbjudande på olika maskiner.

Jag sparade 50% på min maskin, jag kan inte fatta att den är så dyr i Sverige. Men å andra sidan riskerar man ju att få en maskin som inte fungerar så bra och då tror jag att återförsäljarna i Sverige är mycket restriktiva med att hjälpa till - världsgaranti eller ej.
Vad tog du för maskin då? Janome har ju inte världsgaranti så garantin på maskinen från England gäller bara i England, på den första sidan står han för frakten om det blir problem, på den andra sidan får man fixa frakten själv, så vid problem är valet givet. Men helst vill man ju inte ha något problem =P

På den senare sidan fanns ju Singer Quantum 9910 för ruskigt lite pengar när jag skulle beställa min, visste inte om den kanske var ett mycket bättre värde än den Janome MC4800 som jag till sist tog? Janome 4623 hade ju dock helt klart varit mest prisvärd =P
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat