Javisst, dessa videor är fantastiska också, helt gratis att lära sig det man vill bara, väldigt klara och tydliga. Man kan ju dessutom skriva ut beskrivningar och ha hemma i en pärm t.ex.
Det är också det enda stället jag handlar från numera, dom har ju också några freebies och även några broderier för 17 cent, men inte så mycket sånt, men det behövs nästan inte heller med tanke på dom redan låga priserna.
Wish-list funktionen är toppen också, jag gör likadant att jag flyttar över mina "önskningar" till köp-korgen när det är rea på dom. Den röda texten är bra i önskelistan, då ser man lätt vad det är rea på och inte.
Dom är väldigt tjänstvilliga att hjälpa kunderna också om man stöter på problem, man får svar inom några dagar bara. Jag hade köpt ett broderi förra året som min maskin inte ville ta, jag fattade ingenting, så jag mailade till dom och frågade. Först var det ingen som förstod, kanske för att det var ett ganska fånigt litet fel. Jag hade nämligen inte förstått att min maskin inte kunde ta broderier med hur många stygn som helst. Det fanns en begränsning, vilket jag inte hade tänkt på, men det löste sig med hjälp från dom.
Nej, det var väl inte så snällt att tipsa om sidan, kul ändå att höra att det är fler än jag som kan bli "köpgalna".
Nu ska jag gå in och försöka hitta 9 broderier för $9.99, det lär nog inte bli särskilt svårt...
mvh Birgitta
Senast redigerad av xyzavslutat den 2007-02-18 klockan 15:45.
|