Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-22, 16:24   #8
learningtofly learningtofly är inte uppkopplad

jag har alltid kjol, äger endast ett par byxor och tycker att det är mycket varmare att ha kjol på mig nu på vintern än att ta på mig byxorna det värms liksom upp en massa luft under mina kjolar medans byxorna är tajta och blåses rakt på av vintervindarna så att jag tror lårfläsket ska frysa till is, likaväl som att det är svlare på sommaren att ha kjl än byxor, det svalkar skönt

sen får man ha lager på lager när det är kallt och idag som var den kallaste på länge så har jag fyra kjolar på mig allt som allt, men två av dem är jättetunna sommarkjolar,
sen gillar jag tyngden som blir när man har fler kjolar på sig, men hela förra vintern så gick jag i kortkorta kjolar, och stördes inte alls av det värmeproblem folk brukade tycka sig se. för har man ettt par tjockare strumpbyxor så är det lika värmade eller mer värmande än ett par jeans för ofta var det jag som inte frös medans alla andra huttrade och trodde jag var galen.

anledningen till att jag har kjolar på mig är framför allt för att jag tycker att det är väldigt snyggt och sen är det som sagt bra värme i dem, men snygghetsfaktorn är den största anledningen, man känner sig fin i kjol.

Jag tycker inte heller att det är opraktiskt annan än när man ska gå upp för trappor och har saker i händerna så att man snubblar på kjolen, men jag gillar att lyfta på kjolarna, det är en trevlig känsla.
annat som nämts är just slaskproblemet, som dyker upp i bland, men det känns som om det problemet har man även om man nu väljer att ha byxor, för kjolarna släpar ju inte i marken heller.
learningtofly är inte uppkopplad   Svara med citat