Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-16, 22:49   #12
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad

Visst har vi pratat om en BR lr ett hus.. Men vi e 21 år båda två, han pluggar och jag e arbetslös.. Jag vill inte ta ngt lån pga att jag e arbetslös... De känns inte riktigt rätt på ngt vis.. Kanske e bra ändå att känna lite så?

Men har fått tag i en tjej via blocket nu så ska ner på torsdag och kolla in en 2 RoK mitt i centrum.. Sen får jag besked om en Direkt lägenhet på torsdag/fredag med som vi säker kommer kolla på med

Hade ett par här igår som kollade på våran och dom blev helt överförtjusta i våra fondväggar Så dom kommer säga till hyresvärden att dom vill ha de kvar Men ska kolla med hyresgästföreningen ändå, bara för att försäkra mig om att de inte blir några problem!

Vi kommer troligen få stå ut med dubbel hyra i två månader och den vi ska titta på har en hyra på 6200 så.. men vi har ltie pengar undanlagda så de löser sig nog..

Men får nog vänta med tvättmaskinen o torktumlaren som dom pengarna var tänkta att gå till!

Känns lite bättre nu, eftersom vi ska kolla nu så känns de som om de kan komma att lösa sig innan siste mars
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat