Visa ett inlägg
Gammal 2007-01-08, 17:15   #10
aliquis aliquis är inte uppkopplad

Citat:
JenniferS skrev:
Varför tycker ni att det är äckligt att ha kallingar undan badbyxorna?

Jag brukar ha bikinitrosor under badshorten (och bikini-topp upptill, såklart) för att jag tycker att det känns helskumt att inte ha trosor på mig under shorten. Som att jag skule gå utan trosor under byxorna till vardags.
Det är långt ifrån alla badbyxor som har innerbyxor..... (tyvärr).
Jag badat inget i somras men jag tror att modet var att ha shortsen som brallorna, dvs hängandes över fillingarna också. Och det är klart, skall man ha hängande shorts blir det ju kalsonger under som gäller, för inte hade det uppskattats mer om halva springan syntes? Det är däremot något som jag tycker är grymt fult och äckligt, folk som inte ser ut att ha några underkläder överhuvudtaget, jag vill inte gå o kika upp i någon annans röv. En del av dem kanske använder underkläder som bara har halkat ner av brallorna dock.

Däremot förstår jag inte vad som är hygieniskt fel med att ha fillingar under, det är ju antagligen inte så att de bara drar på sig shortsen på fillingarna de har för tillfället och sedan sitter o väntar tills de torkar, utan antagligen har de väl med sig både ett par fillingar och shorts. Man vill ju gärna kunna dra på sig något torrt efteråt även om man är kille. Oh, sy badshorts vore ballt med =P
aliquis är inte uppkopplad   Svara med citat