Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-30, 20:51   #10
madde_madde madde_madde är inte uppkopplad

Citat:
Alvan skrev:
Så där tycker inte jag man ska säga, en del kan ta väldigt illa upp. Dessutom kan man vara hur kvinnlig som helst med små tuttar också, det är väl inte där det sitter.

För några veckor sedan så var det en tjej jag känner som sa, när vi pratade kläder i en grupp, att "sådana som hon och jag med stor byst gör allt för att dölja den". Jag fatta inte vad hon mena. Jag gillar mina bröst och försöker inte dölja dem, de är alldeles lagom till min kropp. Sen framhäver jag dem inte heller, de får vara där de är och tyckas om av dem som vill.

Sedan om någon vill förminska eller förstora ska de få göra det om de gör att de mår bättre av det. Själv har jag gjort en förminskning men det var endast för att jag fick problem med ryggen. Har nu 85 DD jättebra!

Jag trivs äntligen rätt bra med mig själv, har accepterat mitt utseende. Numera vill jag endast gå ner i vikt eller ändra bitar på mig själv för att det skapar hälsoproblem eller praktiska problem (som skavande lår när man bär kjol) inte för att behaga någon annan utan för att trivas och må bra med mig själv.
visst kan man vara kvinlig med små bröst men jag föredrar normalstora bröst men smaken är ju olika
madde_madde är inte uppkopplad   Svara med citat