Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-30, 11:13   #6
deliana deliana är inte uppkopplad
Forumvärd

Också en periodare här.
Inte bara med sömnad, utan med det mesta. jag har väldigt många intressen och lägger ofta fokus på ett intresse åt gången, även om jag hela tiden har de andra i bakhuvudet och håller ett vaksamt öga på att. Det resulterar i många ofärdiga projekt som kanske aldrig blir färdiga heller.

Men ibland får jag mina små ryck och går igenom projekt-lådorna, hittar mina gamla idéer och blir inspirerad. Till exempel städade jag på vinden här för några dagar sedan och hittade en ofärdig kjol jag påbörjade för ca ett år sen, den ligger nu vid symaskinen, bara några få detaljer kvar nu innan den är helt färdig.

Jag vet inte riktigt vad min årsproduktion ligger på, jag har faktiskt aldrig tänkt på att räkna ut det, men det vore faktiskt bra intressant att veta.

*återkommer efter lite räknande*

Vetdu, jag kommer faktiskt upp i ungefär 1,5 projekt i veckan, om jag inkluderar stickning och virkning i det hela. Jag som trodde jag skulle landa på mindre, men det är ju klart, under mina perioder så syr jag på som en galning och hinner med mycket på kort tid...
deliana är inte uppkopplad   Svara med citat