Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-27, 09:35   #25
Alvan Alvan är inte uppkopplad

Citat:
Dandelion skrev:
Jag använder nästan aldrig kjol, fast jag vill Orsaken är att jag är lång och har tjocka lår. Mina lår går ihop vilket gör att jag måste ha antingen strumpbyxor eller korta/långa tights, annars får jag skavsår.

Ett bra tips är då att använda cykelbyxor under kjolen på sommaren.
Du citerar väl mig antar jag (tips: använd citatknappen nästa gång så blir det lättare att se. Klicka på "besvara med citat" i det svar du vill besvara)

Jag har använt cykelbrallor men för det första tycker jag det blir för varmt för det andra så brukar många av dem rulla sig i kanten. Men som sagt jag ska testa att sy till nästa sommar i något tunnare material.

Citat:
deliana skrev:

Jag använder ett silikonbaserat glidmedel som heter Pjur Woman som jag smörjer på insidan av låren innan jag går hemmifrån om jag vet med mig att jag ska gå mycket.
Jag har testat det med, men jag tycker det försvinner så fort. Det var visserligen ett antal år sedan så glidmedlena kanske har blivit bättre, får testa igen med det märket du föreslår. Har även provat med talk och liknande men det funkar inte heller.

Jag tror jag kommer lyckas göra ett par långbenta trosor nästa år som ska funka.
Alvan är inte uppkopplad   Svara med citat