Jag var också där. Dock fick den lilla tokspel i vagnen strax före kl ett så jag fick begära hämtning då. Eftersom hon dessutom hade ca sex timmar i bilbarnstol att se fram emot så ansåg jag det bäst att låta henne springa av sig. Hade därför ingen möjlighet att kolla in om det fanns någon annan från sysidan där och det var lite synd.
Vad gäller utbudet så tycker jag det var trevligt, väl värt 100 kronor även om jag inte köpte mig mer än lite sockgarn så jag hade något att göra på vägen hem.
Själv var jag ute efter lite skjorttyger och det hittade jag tyvärr inga. Istället fanns det trikå i parti och minut och det har jag faktiskt mer än jag behöver just nu.
Sedan var jag också lite besviken över att det såldes så
lite litteratur (förutom qvilttidningar och scrapbooking), ingelise sålde några böcker med gammalt skåpmat från tidningarna, och den där boken om att göra om gamla kläder till babykläder (vilket jag gjorde redan 1990). Annars var det ingenting!!! När man är på andra mässor brukar det ju alltid finnas bokhandlare som ställer ut med specialiteter inom området.
Tittade en del på de fina spetsarna som damerna lägst till vänster i lokalen satt och gjorde och blev således väldigt sugen på att testa knyppling. Det är alltid skoj med lite inspiration.