Ämne: Kläd enkät
Visa ett inlägg
Gammal 2006-11-02, 18:28   #21
katta katta är inte uppkopplad

1 Vad har ni på er nu?

Egensydda mysbyxor, svart ribbat linne (h&m), brun ribbad polo (Svärmors avlagda), dimgrå kofta (vero moda), raggsockar (granngården), strumpor, trosor och bh.

2 hur ofta använder ni kjol respektive byxor?

Oftast jeans, tycker själv att jag använder kjol alldeles för lite men jag tycker att det är svårt att hitta kjolar som passar mina överdelar.

3 vad för skor har ni på er till vardags respektive fint?

Beror helt på väder och aktivitet. Jag samlar på skor och försöker variera mig. Till vardags så här års blir det gärna stövlar (helst med liten eller ingen klack), ökenkängor. Vid lite varmare väder älskar jag mina kinaskor och dessa använder jag om jag ska vara fin och man ska vara inomhus (när det är kallt ute). Sedan beror det ju på vad man är fin för..

4 vad är vardags kläder respektive fin kläder för dig?

Jag älskar kläder och gillar att matcha och mixa, gillar också att sticka ut lite, handlar mycket second hand. När jag ska vara fin så blir det ofta enkelt och stilrent, gärna vit överdel med något enkelt och fint smycke, less is more.Klär man sig enkelt upptill kan man ha ett par lite mer iögonfallande skor. Det hänger mycket på hår och accesoarer.
katta är inte uppkopplad   Svara med citat