Hej,
Ledsen över att inte vår konsumentköplag har uppdaterats, detta har vi helt enkelt glömt bort att kolla upp på ett tag då vi förlitat oss på att det företag som gör vår hemsida uppdaterar denna åt oss. Detta kommer dock att åtgärdas omgående, det lovar vi!
Vad gäller våra spetsar så står all stretchspets för sig under en enda rubrik - alla de andra spetsarna är stumma. Graden av stumhet i spetsen beror på vad den är tillverkad av, och detta kan vara svårt att få tag i tyvärr då det inte alltid går att få fram från grossisten eller leverantören.Vi kommer att försöka uppdatera mer information om varje spets som vi lägger ut senare, men då vi har extremt mycket mera varor som vi vill försöka få ut på hemsidan så fort som möjligt prioriterar vi detta och hoppas istället på att våra kunder mailar oss om de har något som de undrar över.
Köparen betalar för den befintliga fraktkostnaden samt emballage, inget annat. Är ni osäker på vad fraktkostnaden kommer att sluta på så maila oss innan ni beställer. Vi kan då ge er en ungefärlig kostnad (exakt kan vi tyvärr inte ge er förrän vi klippt av den önskade längden i samband med köpet).
Har ni frågor om våra köpvillkor, varor, fraktkostnader eller annat går det mycket bra att maila oss på
order@hobbyteket.se.
Jag hoppas att jag i och med detta svar nu kunnat klargöra en del av era frågor i alla fall. Ha en bra kväll!
Många hälsningar,
Annette
Hobbyteket