Hej alla besvikna på Husqvarna,
Jag börjar snart känna mig som en kverulant, för jag har nyligen varit väldigt arg efter inköp av Endles hoop (se den diskussionen bredvid)Men jag har tyvärr precis samma erfarenheter som flera stycken ovan. Jag kan inte uppgradera min Designer1 på nätet. Jag kommer inte in i Julkalendern. Jag har ringt till Husqvarna och klagat dom har inte hittat felet. Sista gången jag rinde i förrgår hade någon blivit sjuk som ev skulle kunna svara på frågan,Fast jag tvivlar!!!
Jag har för 2 månader sedan också skrivit mail om samma sak.Inget svar. Sist jag ringde fick jag höra att dom skall dra ner på personalen (med jag tror ett 30-tal), vilket naturligtvis inte kommer att förbättra servicen. Jag kan inte utan besvikelse se att Husqvarna inte sköter många viktiga åtaganden och då är det inte så konstigt att personal får gå.Man får verkligen hoppas att Dom byter ut ledningen så att vi Husqvarna ägare får vår service och att som svensk få vara stolt över att ett svenskt företag finns kvar i Sverige
|