Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-16, 11:23   #9
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad

Citat:
HRM skrev:
Jag håller inte med om det tar en viss given tid. Det får väl ta den tid det tar, men försök unvika att belasta ditt nuvarande förhållande. Kanske har du nån väninna eller syster som orkar lyssna en stund ibland?
Det är typ ingen av mina vänner eller ngn som faktiskt VET om att ja fortfarande känner såhär.. Bär de helt själv.. Bor numera 30 mil ifrån alla mina vänner så har sällan tid att träffa dom, och då har jag ingen större lust att sitta o gråta sönder den kvällen typ..

Jag har funderat på att skicka iväg ett mejl till honom för att få utlopp för de ja känner till ngn som faktiskt är involverad i situationen.. Men nu e de som så att han (20 år) har blivit "sambo" med sin nya tjej (en 16 åring som påstod sig vara lesbisk..) Har ingen lust att hon är där när han läser det isf och "stör" hans tankar igenom de typ..

Men samtidigt vill jag inte skicka ngt för att de kan trigga igång saknaden ÄNNU mera.. Dessutom får han veta att jag är olycklig då och då pga honom och jag vet inte om jag vill unna honom den "lyckan".. :S

Vaknade tidigare imorse, 06.10, sen låg jag och vred och vände på mig.. Tankar på ett minne kom upp, sen var ja fast.. Det var en natt vintern 2005, nedanför hans lägenhet fanns de en parkering till ICA... Där byggde vi en snögubbe vid kl 02 på natten.. Mycket skratt och sådant.. (blir tårögd nu av att skirva ner det) Sen gick vi därifrån, hand i hand, till hans lägenhet och kröp ner under de varma täcket..

Sitter och lyssnar på Cajsa Stina Åkerström - Du (Vill se dig igen) just nu.. Stämmer så bra.. Hade så gärna velat (och tänkt tanken hur många ggr som helst) att bara åka upp.. Jag kom dessutom väldigt bra överens med hans mamma, så att åka upp och använda henne som anledning.. Hon bad mig nämnligen komma upp "sen när Magnus blivit lite bättre" ringde hon och sa samma kväll jag hade ringt och gjort slut.. Men ja tror ja skulle bryta ihop totalt av att se honom igen..

Känner mig verkligen så totalt värdelös.. Ja är förlovad med Daniel, jag är sambo med Daniel och ändå går jag och tänker på Magnus, vars tid tog slut för 2 år sedan.. Känner mig så falsk på något vis som känner såhär..

Senast redigerad av Darkweaver den 2006-10-16 klockan 11:41.
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat