Hej!
Jag stöder de personer som vill säja sina kreationer. Detta är en sysida och vi delar förmodlingen alla intresset för att sy. Det betyder ju inte att alla KAN sy.Om någon säljer sitt plagg/handarbete och tjänar några kronor, blir jag glad för den personen. Det ger ju en extra kick att fortsätta.
Nu är det skillnad om man lägger ut 15-20 annonser på samma gång, för då finns det ju alternativa annonssidor man kan vända sig till.
Själv säljer jag lite mönster som kanske är svåra att få tag på i Sverige och gör det för att jag gärna vill att andra personer skall kunna ta del av dom också. Sånt glädjer mig.
Livet är kort, vi måste dela med oss av glädjen =) och inte kritisera varandra hela tiden!!
Detta forum var ju egentligen om © som jag tycker är lite knasigt ibland. Sticka endast en tröja??? Tänk om man vill sticka en tröja åt båda sina barn, då bryter man alltså mot lagen. Helknasigt!!!
Så det måste betyda att jag endast kan sy ett plagg av varje mönster???
Orkar inte bry mig, det finns viktigare saker att bry sig om.
Det är en helt annan sak om man kopierar typ en bok och SÄLJER den. Då håller jag nog med lagen då det ligger mycket jobb bakom själva skrivandet och utgivningen av denna.
That's All Folks =)
Soliga kramar!!
Karin