Visa ett inlägg
Gammal 2006-10-15, 17:24   #10
Tripteaser Tripteaser är inte uppkopplad

Citat:
katta skrev:
Jag har själv funderat mycket på att vissa människor och då främst äldre har jag märkt i min släkt tror att de kan säga vad som helst. Om de tycker att jag har en ful tröja så säger de det, om jag sade samma sak till dem så skulle de bli galna. Detta är i och för sig en observation som gjorts främst i min egen släkt
De där känner jag igen jag med.. Ibland känner man sig total dissad för att en som e äldre kommer och tror att allt den säger är rätt typ... Inte alla som e såna, men de finns ju ett antal av den äldre generationen som ser på detta viset... Visst, man ska respektera de äldre.. Men ska man inte respektera alla?

Äldre damer som knör undan en på bussen för att DOM ska sitta och vila sina gamla ben.. O sen tittar snett på en för att man inte ser ut som dom e vana vid lr för att man kanske spelar musik lite för högt i mp3 spelarn.. Varför inte ta en taxi? Då slipper dom stå ut med alla unga som bara är besvär..

Säger inte att ALLA äldre damer e sådana, men de finns ju ett antal som väst o fräst åt iaf mig...
Tripteaser är inte uppkopplad   Svara med citat