Ni får känna er hur påhoppade ni vill. Ni som deltagit i den här klappjakten, kan därför inte ursäkta ert dåliga uppförande, eller ursäkta sig med vare sig att ämnet är utagerat, eller något annat dåligt som ni nu anfört.
Mitt råd är fortfarande skall man kasta sten, skall man se till att man inte själv sitter i glashus! Därav mitt påpekande att flera av er som haft synpunkter på vår drabbade medmänniska, har själva levererat block som kräver en arbetsinsats från mitt håll, om de skall kunna användas till något som skall kunna tvättas, eller för den delen monteras ihop. Ni har utgått ifrån att det är någon annan som skall göra den arbetsinsats som ni själva åtgit er att göra! Är det något bättre än att inte leverera blocken i tid? De som deltagit i klappjakten och levererat defekta block är också det som skall ta åt sig av det jag skriver! - Inga andra!
Ni som uppfört er dåligt, skall inte tro att anfall är bästa försvar!Tro inte att ni kan manipulera med sanningen till att det är jag som är boven i dramat, det är ni själva som är det och JAG tänker inte be om ursäkt för att ni inte kunnat uppföra er som man hade kunnat förvänta sig av vuxna människor! Är det en vänskapsquilt så är det!That´s it!
|